Μπορεί τα ταξίδια να είναι πια ανύπαρκτα λόγω πανδημίας, αλλά η νέα καμπάνια του Michael Kors για τη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2021, μας μεταφέρει νοερά στη Νέα Υόρκη.
Ο φακός του φωτογράφου Jason Kim απαθανατίζει την υπέροχη Bella Hadid αλλά και τους Mayowa Nicholas, Heejung και Park Salomon Diaz σε διάσημα αξιοθέατα της μητρόπολης και μας γεμίζει αισιοδοξία και χαρά.
Πρωταγωνιστές φυσικά της καμπάνιας είναι και οι δημιουργίες του Michael Kors όπως τα ριγέ πλεκτά, η κλασική καμπαρντίνα και η signature τσάντα Soho σε έντονα χρώματα.
Η έμπνευση για την καμπάνια ήρθε από τη θρυλική ρήση της Diana Vreeland «το μάτι πρέπει να ταξιδεύει» όπως δήλωσε ο σχεδιαστής Michael Kors: “Αυτή την εποχή που δεν μπορούμε να ανακαλύψουμε καινούριους προορισμούς, πρέπει να βρούμε άλλους τρόπους να αλλάξουμε την οπτική μας και να οραματιστούμε διαφορετικές πιθανότητες. Είτε πρόκειται για ένα παλιό άλμπουμ φωτογραφιών ή ένα ταξιδιωτικό βιβλίο, είτε για μια βόλτα στη γειτονιά ή την πόλη μας, όλοι χρειαζόμαστε μικρές αποδράσεις για να αποσυμπιεστούμε και να εμπνευστούμε”.
Η καμπάνια συνοδεύεται και από ένα σύντομο αλλά ατμοσφαιρικό φιλμ του σκηνοθέτη Matty Peacock που «ακολουθεί» τα διάσημα μοντέλα στις βόλτες τους σε εμβληματικά σημεία της πόλης όπως το Central Park και το Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, και τονίζει την προτροπή του σχεδιαστή για κοντινές εξορμήσεις σε κάθε ευκαιρία.
CREDIT: COURTESY OF MICHAEL KORS