Η Rihanna τάραξε τον χώρο της μόδας όταν έγινε γνωστό ότι κλείνει το brand Fenty μόλις δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά του.
«Η Rihanna και η LVMH αποφάσισαν από κοινού, να διακόψουν τις ready-to-wear συλλογές, ελπίζοντας ότι οι συνθήκες θα βελτιωθούν» επιβεβαιώνει η LVMH. Σύμφωνα με το WWD, η προσοχή τους θα επικεντρωθεί τώρα στην ανάπτυξη των προϊόντων ομορφιάς αλλά και της σειράς εσωρούχων Savage X Fenty.
Προφανώς η πανδημία δεν αφήνει κανένα ανεπηρέαστο. Η Rihanna, η οποία είναι καλλιτεχνική διευθύντρια και διευθύνουσα σύμβουλος του Fenty, δεν μπορούσε να ταξιδέψει από το Λος Άντζελες στο Παρίσι όπου εδρεύει το brand, ούτε στην Ιταλία όπου βρίσκονται τα εργοστάσια παραγωγής, γεγονός που επηρέασε πολύ την εξέλιξή του. Αντίθετα, τα Fenty Beauty και Savage X Fenty, που εδρεύουν στην Αμερική συνεχίζουν την επιτυχημένη πορεία τους.
Σημαντικό ρόλο έπαιξε βέβαια, και το γεγονός ότι οι τιμές των προϊόντων ομορφιάς είναι πολύ πιο προσιτές από εκείνες των ρούχων. Το λανσάρισμα ενός καινούριου οίκου μόδας δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση όπως τονίζει και ο Luca Solca, αναλυτής luxury ειδών στην Bernstein «Τα brands μόδας που σχετίζονται με celebrities μπορεί να γίνουν δημοφιλή πολύ γρήγορα αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα έχουν και διάρκεια. Αντίθετα, για τα brands ομορφιάς είναι πιο εύκολο να βρουν χώρο να αναπτυχθούν ενώ μπορούν να λειτουργήσουν με μικρότερο κόστος από ό,τι ένας οίκος μόδας».
Μην ξεχνάμε ότι το brand Fenty ήταν το πρώτο που λάνσαρε η LVMH μετά τον Christian Lacroix το 1987 και η Rihanna η πρώτη μαύρη γυναίκα, η οποία ηγήθηκε ενός οίκου που ανήκει στον κολοσσό.