Η Havaianas μάς παρουσιάζει μια νέα αποκλειστική συλλογή σχεδιασμένη από το Reality to Idea, το design studio που δημιουργήθηκε από τον Joshua Vides, εμβληματικό γραφίστα. Εμπνευσμένη από την επιρροή που έχει το Λος Άντζελες στο διεθνές αντικομφορμιστικό κίνημα, η συλλογή εξυμνεί το μποέμ πνεύμα της Venice Beach, η οποία απεικονίζεται με το χαρακτηριστικό ασπρόμαυρο στυλ του Joshua.
Η από κοινού σχεδιασμένη συλλογή ακολουθεί το χαρακτήρα των απεικονίσεων του Reality To Idea και αποτελείται από δύο στυλ σαγιονάρες, TOP και Tradi Zori, ένα μπλουζάκι, κάλτσες και πετσέτα παραλίας. Η συλλογή κυκλοφόρησε παγκοσμίως στις 8 Ιουλίου στο Havaianas.com, στο Highsnobiety Shop και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής.
Για να γιορτάσει το λανσάρισμα, η Havaianas μαζί με το Reality to Idea άνοιξαν ένα pop-up κατάστημα στις 10 με 11 Ιουλίου στο 1306 Abbot Kinney στο Λος Άντζελες. Οι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν τη συλλογή και να απολαύσουν μια έκθεση που δημιουργήθηκε από RTI. Σε συνεργασία με το Highsnobiety, behind the scenes περιεχόμενο του pop-up καταστήματος καθώς και το storytelling για τη συλλογή θα κοινοποιηθεί στο Highsnobiety.com
«Μεγαλώνοντας στη Νότια Καλιφόρνια, όποτε ακούγαμε ή βλέπαμε το εμπορικό σήμα Havaianas ήταν επειδή ήμασταν κοντά στην παραλία. Θέλαμε να αναπτύξουμε μια “Beach Essentials” συλλογή με την οποία θα μπορείτε να πάρετε μαζί τα απαραίτητα και να ξεχυθείτε στη παραλία”, δήλωσε ο Joshua Vides, ιδρυτής του Reality to Idea.