Απο τον τίτλο κιολας έχεις καταλάβει πως δε πρόκειται να σου μιλήσω για μια απλή επίδειξη αλλά για μια επίδειξη που κέρδισε το φανατικό κοινό του οίκου, ακόμη μια φορά!
Που να το ‘ξερε η Γκαμπριέλ Μπονέρ, ευρέως γνωστή ως «Κοκό» Σανέλ, την διαχρονικότητα του προσωποκεντρικού brand που δημιούργησε το 1909 όταν άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Παρίσι, με γυναικεία καπέλα.
Κι όμως, η Chanel δεν είναι μονάχα ένα διαχρονικό brand.
Είναι πολλά περισσότερα!
Είναι το άρωμά της (βλ. Chanel no5). Είναι τα αυστηρά ασπρόμαυρα χρώματα στις εμφανίσεις των διεθνών σταρ. Είναι τα άλλοτε ζεστά παστέλ χρώματά της. Είναι οι πλέξεις και οι υφές της!
Είναι αυτός ο οίκος που αντιπροσωπεύει το class και το elegance!
Είναι ο οίκος που έδωσε πρώτος το δικαίωμα στην γυναίκα, να είναι γυναίκα μ’ έναν δικό της μοναδικό τρόπο, ο οποίος την έκανε ταυτόχρονα δυναμική και ακαταμάχητη.
Την έκανε δραστήρια απο νωρίς, έχοντας θέση στην αγορά εργασίας ανάμεσα σε άντρες άλλοτε ανταγωνιστικούς, άλλοτε εριστικούς απέναντι της.
Την έκανε να πιστέψει περισσότερο στον εαυτό της φορώντας ένα καλοραμμένο ταγιέρ ή ένα ανδρόγυνο κοστούμι, κρατώντας τα ηνία της ζωής της ακόμη πιο σταθερά.
Είναι ο κλασικός οίκος που την αντιμετώπισε σε δύσκολες -περιοριστικές τολμώ να προσθέσω- εποχές με την απόλυτα σύγχρονη ματιά!