Οι θερινές εκπτώσεις είναι προ των πυλών και ξεκινούν την Κυριακή, 11 Ιουλίου έως 31 Αυγούστου.
Βάσει της νομοθεσίας (άρθρο 15 του νόμου 4177/2013), οι καταστηματάρχες υποχρεούνται:
- Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, να αναγράφεται η παλαιά και η νέα τιμή των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, αλλά επιτρέπεται να αναγράφεται και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.
- Ο υπεύθυνος κάθε εμπορικού καταστήματος οφείλει να ανακοινώνει με τηλεομοιοτυπία (fax) ή με ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail) στο Παρατηρητήριο Τιμών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας τις προσφορές που προτίθεται να κάνει, τουλάχιστον μία (1) ημέρα πριν από την έναρξή τους. Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα προσφερόμενα προϊόντα και η χρονική διάρκεια της προσφοράς. Την ίδια ανακοίνωση υποχρεούται να αναρτήσει στην ιστοσελίδα του καταστήματος στο διαδίκτυο και δύναται να κοινοποιήσει με κάθε πρόσφορο τρόπο στον οικείο Εμπορικό Σύλλογο.
- Οι έμποροι είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν τα προϊόντα που φέρουν ελάττωμα και αγοράστηκαν κατά την περίοδο των εκπτώσεων, εκτός εάν το προϊόν είναι σε προσφορά λόγω συγκεκριμένου ελαττώματος και εφόσον έχει ενημερωθεί για αυτό ο καταναλωτής σχετικά, πριν την αγορά με ανάλογη πινακίδα.
Θερινές εκπτώσεις: Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές
- Δεν είναι το ίδιο η “έκπτωση” και η “προσφορά”. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σεζόν ενώ οι προσφορές αφορούν είδη μιας περασμένης εποχής.
- Οι καταναλωτές οφείλουν να ζητούν απόδειξη, γιατί μόνο έτσι μπορούν να αποδείξουν την αγορά του προϊόντος σε περίπτωση ελαττώματος.
- Οι καταναλωτές οφείλουν να ζητούν οδηγίες χρήσης του προϊόντος και τους όρους της εγγύησής του στην ελληνική γλώσσα.