Όπως φαίνεται, το Netflix δε θα είναι πια το ίδιο.
Η δημοφιλής πλατφόρμα λάνσαρε για πρώτη φορά το μοτίβο που θέλει τις σειρές να κυκλοφορούν ολόκληρες και ο τηλεθεατής να μην περιμένει πότε θα βγει το νέο επεισόδιο, αλλά να τα έχει όλα διαθέσιμα προς προβολή. Αυτό το μοντέλο, που αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό του Netflix, φαίνεται πως θα παύσει να ισχύει.
Σύμφωνα με το puck.news, ο CEO του Netflix, Reed Hastings, “έριξε στο τραπέζι” το ενδεχόμενο να κυκλοφορούν τα επεισόδια σε εβδομαδιαία βάση.
Μάλιστα, το Disney Plus και το Amazon Prime Video, έχουν υιοθετήσει ένα μοντέλο με πρεμιέρα 2 ή 3 επεισοδίων και στη συνέχεια ένα επεισόδιο τη εβδομάδα, κάτι που δείχνει να είναι αποτελεσματικό, αφού και οι δυο πλατφόρμες τους τελευταίους μήνες παρουσιάζουν άνοδο.
«Δεν υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι τα επεισόδια από εβδομάδα σε εβδομάδα μειώνουν τη μείωση των συνδρομητών, αλλά το ποσοστό εκτροπής συνδρομητών από το Netflix έχει αυξηθεί και είναι πλέον η μόνη πλατφόρμα με την binge στρατηγική», δήλωσε ο Reed Hastings.
Να θυμίσουμε πως το τελευταίο έτος, το Netflix κυκλοφόρησε σε δύο μέρη τις τελευταίες σεζόν των: La Casa De Papel, Ozark και Stranger Things. Αυτή η μέθοδος σημείωσε τεράστια επιτυχία.