Οι 2,2 εκατομμύρια followers που διαθέτει στο Instagram ακολουθούν πιστά τις beauty συμβουλές που τους δίνει. Ήταν ζήτημα χρόνου λοιπόν, το διάσημο super model να αποκτήσει το δικό της brand ομορφιάς που βασίζεται στην προσωπική της φιλοσοφία σε αυτό τον τομέα.
Η αφορμή όμως για να ξεκινήσει αυτή τη νέα επαγγελματική δραστηριότητα είναι αρκετά περίεργη. Όλα ξεκίνησαν όταν πριν τρία χρόνια η Emily DiDonato μοιράστηκε στο ΥouΤube τη βραδινή ρουτίνα περιποίησής της που περιλάμβανε 11 βήματα! Τα σχόλια που ακολούθησαν δεν ήταν κολακευτικά αφού οι θαυμαστές της θεώρησαν ότι χρησιμοποιεί υπερβολικά πολλά προϊόντα. Έκτοτε ο στόχος της ήταν να απλοποιήσει τη διαδικασία, ώστε να χρησιμοποιεί πολύ λιγότερα προϊόντα που καλύπτουν όμως όλες τις ανάγκες της επιδερμίδας της.
Και όπως υποστηρίζει τα κατάφερε. Λάνσαρε το δικό της brand ομορφιάς Covey και το ανακοίνωσε με μία ανάρτησή της στο Instagram “Μετά από 3 χρόνια έρευνας, η Christina Uribe και εγώ δημιουργήσαμε την απόλυτη ρουτίνα περιποίησης. Η Covey δημιουργήθηκε για να απαντήσει σε κάθε δική σας ερώτηση σχετικά με τη φροντίδα προσώπου».
Η σειρά περιλαμβάνει 3 μόνο προϊόντα και σύμφωνα με την DiDonato είναι όλα όσα χρειάζεσαι τόσο το πρωί όσο και το βράδυ: ένα καθαριστικό που αφαιρεί ακόμη και το αδιάβροχο μακιγιάζ χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα, ένα σέρουμ με Βιταμίνη C που αναπλάθει, και μία κρέμα που ενυδατώνει βαθιά.
COURTESY OF EMILY DIDONATO