Τα τελευταία χρόνια, η Mercedes-Benz έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως συνεργάτης επιλεγμένων fashion shows. Η μάρκα συμμετέχει αυτήν τη στιγμή σε περισσότερες από 60 πλατφόρμες μόδας σε όλο τον κόσμο και υποστηρίζει επιλεγμένες διεθνείς εκδηλώσεις μόδας δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην προώθηση ταλαντούχων νέων σχεδιαστών.
Η νέα καμπάνια της εταιρίας για το VISION EQXX αυτοκίνητο έχει ως πρωταγωνίστρια το διεθνές μοντέλο, ελληνικής καταγωγής Νάσια Μάτσα! Η Ελληνίδα που αποτελεί το πρόσωπο της καμπάνιας μιλάει αποκλειστικά στο GLANCE.gr και μοιράζεται μαζί μας την σπουδαία εμπειρία και εξηγεί τον σκοπό της φωτογράφησης!
Aποκλειστικό! Νάσια Μάτσα: Η Ελληνίδα που πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Mercedes Benz
View this post on Instagram
Νάσια μπορείς να μας πεις λίγα λόγια για τη νέα καμπάνια της εταιρίας;
Η καμπάνια ήταν για το VISION EQXX αυτοκίνητο της Mercedes-Benz. Το αυτοκίνητο είναι ένα showroom car, δηλαδή είναι το creative project της Mercedes-Benz, το οποίο δεν θα διατεθεί για πώληση -το κόστος είναι 20εκατομμύρια-! Ουσιαστικά η εταιρία δείχνει τις δυνατότητές της και τι μπορεί να καταφέρει, κάτι σαν τις συλλογές haute couture αν το μεταφράσουμε σε όρους μόδας.
Το creative team της φωτογράφισης ήταν το team του Virgil Abloh για την Louis Vuitton, εξού και τα χαρακτηριστικά χρώματα που έχουμε δει να χρησιμοποιεί η Louis Vuitton για τις meanswear συλλογές της.
Τι ρούχα φόρεσες για την φωτογράφηση;
Τα ρούχα ήταν όλα από ανερχόμενους σχεδιαστές με το θέμα sustainability. Όλα τα υφάσματα που χρησιμοποιήθηκαν ήταν ανακυκλωμένα ή upcycled. Συγκεκριμενα τα ρούχα που φορέσαμε εγώ και ο Kai Isaiah Jamal (το άλλο μοντέλο στην καμπάνια) ήταν οι finalist από τον διαγωνισμό που οργανωσε το Festival Hyeres στο St. Tropez. Το φεστιβάλ εδώ και 37 χρόνια έχει γίνει θεσμός στην τέχνη και στην μόδα.
Πως ήταν η εμπειρία μιας τόσο μεγάλης και διεθνής καμπάνιας;
Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία και παρόλο που έχω δουλέψει σε μεγάλες παραγωγές (Prada, Dior, Burberry) αυτή ήταν από τις μεγαλύτερες παραγωγές που έχω βρεθεί. Ήταν περίπου 200 άτομα στο σετ και ο καθένας ήταν τοπ επαγγελματίας στο είδος του.
Πότε έμαθες ότι είσαι εσύ το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας;
Όταν έκλεισα την δουλειά ήμουν στην Νάπολη για Σαββατοκύριακο και με πήρε ο ατζέντης μου από το πρακτορείο μου στο Λονδίνο να μου πει τα νέα. Το γιορτάσαμε με άπερολ και πίτσα, φυσικά. Με είχε προσεγγίσει η εταιρία και άλλες δυο φορές για να δουλέψουμε μαζί, αλλά λόγω κακού timing δεν είχε προκύψει, όποτε ήταν η τρίτη και τυχερή μου.
Στο συγκεκριμένο πρότζεκτ ήθελαν κάποιον που να έχει κάνει έργο στον τομέα του activism, που στηρίζει νέους σχεδιαστες και εχει διεθνής καριέρα σαν μοντέλο, όποτε ταίριαξε με το προφίλ μου.
Photos: Instagram