Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ανακοίνωσε το βράδυ της Πέμπτης, 28.10.2021, τις αλλαγές που θα γίνουν στην εταιρία του, λέγοντας πως ήθελε ένα νέο brand με πιο καθαρή εταιρική δομή ώστε να μπορεί να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην επόμενη μέρα του ίντερνετ, δηλαδή στην μετά social media εποχή.
Η αλλαγή δεν θα επηρεάσει το όνομα και το σήμα κατατεθέν της εταιρείας, δηλαδή η μπλε εφαρμογή θα… συνεχίσει να λέγεται «Facebook» αλλά το Meta θα είναι η νέα ταυτότητα της εταιρίας που θα έχει υπό τη σκέπη της το Facebook, το Instagram, το WhatsApp και το Messenger.
Το «Meta» λοιπόν θα ελέγχει αυτές τις τέσσερις εφαρμογές, με το όνομά του να προκύπτει από την ιδέα της «metaverse», έναν όρο που μελλοντικά θα αναφέρεται στο ίντερνετ που δίνει έμφαση στην εικονική πραγματικότητα.
Η ανάρτηση του Μαρκ Ζάκερμπεργκ
Σε ανάρτησή του, ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, προσπαθεί να εξηγήσει τη νέα σελίδα στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας.
«Όταν ξεκίνησα το Facebook, πληκτρολογούσαμε ως επί το πλείστον κείμενο σε ιστοσελίδες. Όταν αποκτήσαμε τηλέφωνα με κάμερες, το διαδίκτυο έγινε πιο οπτικό και κινητό. Καθώς οι συνδέσεις γίνονταν ταχύτερες, το βίντεο έγινε ένας πλουσιότερος τρόπος να μοιραζόμαστε εμπειρίες. Η επόμενη πλατφόρμα θα είναι ακόμη πιο καθηλωτική – ένα ενσώματο διαδίκτυο όπου θα είστε μέσα στην εμπειρία, όχι απλώς θα την κοιτάτε. Το αποκαλούμε αυτό metaverse και θα αγγίξει κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε»