Είναι συχνό φαινόμενο να ξοδεύουμε αρκετά λεπτά μετά τη δουλειά μας, χαζεύοντας βίντεο, αναρτήσεις και φωτογραφίες στα social media. Ωστόσο, μελέτη του Χάρβαρντ έχει δείξει πως το 77% των εργαζομένων χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της βάρδιας τους, με πολλούς από αυτούς να αφιερώνουν αρκετές ώρες την ημέρα όσο εργάζονται!
Σύμφωνα με τη μελέτη, σε δείγμα συνολικά 6.445 ενήλικων φοιτητών και εργαζομένων των ΗΠΑ εντοπίστηκαν τρεις παράγοντες που μας προκαλούν να διακόπτουμε τη δουλειά μας, βλέποντας κάτι: ο όγκος των μέσων που έχει ήδη παρακολουθήσει το άτομο, η ομοιότητα των μέσων μεταξύ τους ως περιεχόμενο, και ο τρόπος που αντιλαμβάνεται ο χρήστης τα ΜΜΕ.
Έτσι, διαπιστώθηκε πως το 22% των συμμετεχόντων των οποίων η θέαση βίντεο έγινε χωρίς διακοπή, είχαν 22% περισσότερες πιθανότητες να παρακολουθήσουν άλλο βίντεο από εκείνους που εναλλάσσονταν μεταξύ εργασίας και βίντεο.
Αυτά τα αποτελέσματα καταδεικνύουν επίσης γιατί είναι τόσο εύκολο να αποσπάται η προσοχή από εφαρμογές όπως το Instagram ή το YouTube στη δουλειά. Αυτές οι πλατφόρμες έχουν σχεδιαστεί για να παγιδεύουν τους θεατές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προσφέρουν σύντομο περιεχόμενο που διευκολύνει τη γρήγορη κατανάλωση πολλών βίντεο ή αναρτήσεων στη σειρά.
Δείτε ακόμη: Τι είναι το στρες και πώς μπορείς να το διαχειριστείς;
Δείτε ακόμη: Πώς να αφήσεις πίσω το παρελθόν σου και να ξεκινήσεις τη νέα σου χρονιά